Lista artykułów

  1. Zdrowy styl życia = odpowiednia dieta + aktywność fizyczna
    • Sport

    Najlepszą profilaktyką chorób układu sercowo-naczyniowego jest zdrowy styl życia. Aktywność fizyczna, zdrowa i zrównoważona dieta oraz ograniczenie używek to czynniki, które nie tylko pozytywnie wpływają na ogólne samopoczucie, ale pozwalają na ograniczenie problemów z układem krążenia teraz i w przyszłości.

  2. Sekrety japońskiej diety
    • Dieta

    Najdłużej żyjącym narodem są Japończycy. Najwięcej stulatków (w przeliczeniu na mieszkańców) żyje właśnie na japońskiej wyspie Okinawa. Jej mieszkańcy bardzo rzadko zapadają na choroby cywilizacyjne tj. choroby układu sercowo-naczyniowego, miażdżycę, nowotwory.

  3. Omega 3: Naturalny sprzymierzeniec w walce o zdrowe serce
    • Zdrowie

    Kwasy omega-3 to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), do których należą m.in. kwas dokozaheksaenowy (DHA), kwas eikozapentaenowy (EPA) oraz kwas α-linolenowy (ALA).

  4. Zdrowa dieta w walce z chorobami serca
    • Dieta

    Niewłaściwe odżywianie się jest jednym z czynników ryzyka wystąpienia chorób układu sercowo-naczyniowego.

Suplement diety